Job 19 van 19


Report this listing

Solliciteren



HR consultant


Functie

Wat zijn de taken als recruiter te Brugge;
  • Je zoekt proactief naar talentvolle professionals binnen een bepaald vakgebied via onze databank, social media, jobboards, ...
  • Dankzij jouw enthousiasme neem je de kandidaat mee op sleeptouw en leer je X op alle vlakken kennen.
  • Als jobcoach begeleid je de kandidaat de verschillende fasen van het sollicitatieproces.
  • Met de durf en sales-technische skills pitch je de kandidaat telefonisch bij klanten en prospecten
  • Je bent de rekruteringspartner voor bedrijven waar jullie mee samenwerken; waar je het HR-advies aan geeft alsook tegen een bepaalde deadline de kwalitatieve kandidaten aanlevert.
  • Systematisch en gestructureerd werken is KEY voor jou.
Als recruiter gebaseerd te Brugge bouw je mee aan het Accent verhaal in jouw regio. Je vormt met de gepaste kwinkslag en professionaliteit de ontbrekende schakel tussen kandidaten en klanten. Je doet dit enerzijds door klanten bij te staan in het vinden van talenten en het geven van HR-advies. Anderzijds door mee te bouwen aan het groeipad van kandidaten en hen van een fonkelnieuwe uitdaging te voorzien. Gewapend met de nodige guts en sales-technische skills, neem je het heft in handen en pitch je de kandidaat telefonisch naar klanten en prospects. Je neemt je kandidaat mee op sleeptouw in het contacten leggen met bedrijven en het resultaatgericht zoeken naar kansen. Het is jouw taak om klanten en prospects over de streep te trekken en te overtuigen van een persoonlijk sollicitatiemoment met de kandidaat. Als jobcoach begeleid je de kandidaat door heen de verschillende fasen van zijn/haar sollicitatieproces. De terugkoppeling van klant naar kandidaat en omgekeerd is hierin een zeer cruciaal onderdeel. Wanneer je de juiste match hebt gevonden, sta je in voor het opstellen van de voorgeschreven contracten en documenten. Ook na opstart bieden we een meerwaarde in hun traject, zo volgen we hen de daaropvolgende 6 maanden hecht op. Als jobcoach volgen we de kandidaat zijn evolutie als medewerker, de klant staan we als rekruteringspartner bij met de HR-adviezen. Een langdurige samenwerking op lange termijn stellen we hier vooraan.

Bedrijfsinformatie
Hoe kan Accent je hart veroveren? Het is zeer simpel: WE LOVE WHAT WE DO, want we hebben een passie voor onze job. Accent, opgericht in 1995, is een talent placement bedrijf met het grootste gespecialiseerde kantorennetwerk in België (300 kantoren, +1100 eigen medewerkers). Accent stelt dagelijks meer dan 25 000 mensen te werk en maakt deel uit van House of HR, een internationale holding bestaande uit tal van gespecialiseerde bedrijven actief binnen Human Resources. Als talent placement bedrijf zijn we een belangrijke schakel tussen talent op de arbeidsmarkt enerzijds en werkgevers anderzijds. Voor werkzoekenden zijn we een jobcoach, die hun talenten in kaart brengt en helpt ontdekken. Voor bedrijven zijn we een echte HR-partner die niet alleen op zoek gaat naar het juiste talent voor de juiste job, maar ook advies en ondersteuning geeft om die talenten te behouden.

Jouw profiel

Knik jij 'JA' op meerdere eigenschappen?
  • Je beschikt over een communicatieve flair die je feilloos combineert met een professionele uitstraling;
  • Je bent leergierig en je houdt ervan om jezelf te laten groeien door je steeds bij te scholen in onze Accent Business School.
  • Je beschikt van nature over een overtuigingskracht om mensen in beweging te brengen
  • Doorzettingsvermogen is een van jouw kenmerken, een uitdaging houdt je niet tegen
  • Dankzij jouw doe-mentaliteit kan je in elke situatie je plan trekken
  • Organisatorisch sta je sterk, je weet waar je prioriteiten moet leggen
  • Idealiter ben je assertief en empathisch in 1 persoon
  • Targetgericht werken schrikt je niet af, onder druk presteer je beter.
Aarzel niet, en solliciteer! En ik nodig je uit op een kennismakingsgesprek!
  • HR-activiteiten aansturen: Rekrutering
  • HR-activiteiten aansturen: Lonen
  • HR-activiteiten aansturen: Organiseren van sociale relaties
  • Professionele informatie en reglementering opvolgen en actualiseren
  • Meewerken aan het opstellen van de strategische doelstellingen van de organisatie
  • HR-activiteiten aansturen: Personeelsadministratie
  • Het tewerkstellings- en het competentiebeleid uitwerken en sturen
  • Overleg en sociale dialoog met de personeelsleden of hun vertegenwoordigers organiseren
  • Controleren of de wettelijke en reglementaire verplichtingen juist toegepast worden
    Gepaste maatregelen nemen
  • Opstellen van: Sociale balansen
  • Opstellen van: Enquêtes over arbeidsomstandigheden, het sociale klimaat, salarissen, ...
  • Personeelsbeheer controleren of uitvoeren: Wettelijke aangiften en regelen van sociale premies
  • Personeelsbeheer controleren of uitvoeren: Opstellen en beheren van personeelsfiches
  • HR-activiteiten aansturen: Kwaliteitsverbetering
  • HR-activiteiten aansturen: Arbeidsomstandigheden
  • HR-activiteiten aansturen: Ontwikkeling van HR-software
  • HR-activiteiten aansturen: Opleiding
  • HR-activiteiten aansturen: Mobiliteit, herplaatsing
  • De personeelsadministratie superviseren
  • HR-activiteiten aansturen: Sturen van verandering
  • Met externen (tewerkstellingsdiensten, scholen, bedrijven, ...) onderhandelen over acties, akkoorden, overeenkomsten en deze opvolgen
  • Het personeelsbeleid uitwerken volgens de strategische doelstellingen van de organisatie
    Actieplannen opstellen
  • Personeelsbeheer coördineren en dienstverantwoordelijken adviseren
  • Het HR budget van de organisatie opvolgen, marges analyseren en bijsturen
  • Opstellen van: Referentiesystemen voor functies, competenties, opleiding, ...
  • Personeelsbeheer controleren of uitvoeren: Administratief beheer van de werktijd
  • Personeelsbeheer controleren of uitvoeren: Beheer van salarissen
  • Opstellen van: Studies over werkplekken en competenties
  • Maatregelen met betrekking tot het arbeidsrecht uitvoeren (syndicale vertegenwoordiging, disciplinaire procedures, ontslagprocedures, ...)
  • Een dienst of een organisatie leiden
  • Procedures en tools uitwerken en aanpassen voor de opvolging en het beheer van het personeel binnen de organisatie
  • Personeelsbeheer controleren of uitvoeren: Carrièremanagement
  • Personeelsbeheer controleren of uitvoeren: Individuele dossiers van werknemers beheren (vakantiedagen, bedrijfsgeneeskunde, ...)

Aanbod

Voor een tewerkstelling te Brugge;
  • Brutoloon per maand – marktconform
  • 40-urige werkweek
  • 20 vakantiedagen en 12 ADV-dagen
  • Opleidingstraject via Accent Business School - Personal Development Program
  • Netto onkostenvergoeding € 75 p/m + variabele verloning afhankelijk van de prestaties
  • Een werkplek dichtbij huis
  • Vers fruit elke week op kantoor
  • Maaltijdcheques € 8/dag + ecocheques
  • Laptop/tablet – GSM-budget
  • Hospitalisatieverzekering na 1 jaar dienst

Solliciteren

MARILYN VAN DURME
003257220430

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht